Scour - הגוגל שמשלם

4

נכתב ב יום שני, אוגוסט 25, 2008 בידי נבו

מנוע החיפוש Scour עובד על רעיון פשוט: חפשו, דרגו, הגיבו ותרוויחו כסף. במסגרת בדיקות וחיפוש אתרים שאני מבצע עם אתר "כסף באינטרנט", מצאתי את מנוע החיפוש Scour. את Scour כבר הספקתי לסקר באתר כסף באינטרנט ואם אתם מעוניינים אתם יכולים לקרוא באתר סיקור מלא על Scour.

בקצרה, צוברים נקודות ואותם ממירים לכרטיסי מתנה (VISA). באינטרנט לא מצאתי מידע בנוגע לכרטיסי מתנה, ובגלל זה אני כבר לחוץ לקבל את הכרטיס, ולהבין איך בדיוק זה עובד.
Earn money with Scour!
Referral

בנתיים, מילאתי כ-1500 נקודות וצברתי עוד 2,800 מחברים תחתיי, אני מאמין שאני אקבל את הכסף ואמשיך לעדכן בנושא (לפחות 6,500 נקודות). בנתיים, אם יש לכם ידע בנוגע לכרטיס המתנה, אשמח לשמוע.

אגב, מה שמבאס באתר הזה הוא שאין תוצאות נורמליות בעברית, ולכן אי אפשר להשתמש בו באופן קבוע.





אם אהבת את הפוסט הרשם לעדכונים בRSS

4 תגובות

  1. אנונימי |

    סקור בהחלט הציגו מודל מעניין וחדשני, כנראה בעקבות הקושי לחדור לתחום החיפוש בו גוגל שולטים. זו גם הסיבה שהחליטו לצ'פר את המחפשים למיניהם. הכל טוב ויפה וכמובן זה יכול למשוך קהל רב בטווח הקצר, אך בטווח הארוך רק איכות התוצאות תקבע את כמות הגולשים הקבועים שישתמשו באתר. לפיכך לדעתי הם חייבים לשים על כך את מלוא תשומת הלב והדגש.
    בכל מקרה, פתחתי שם חשבון דרך לינק האפילייט שלך :)

     
  2. אנונימי |

    תודה רבה פבל,
    אני גם חושב כמוך בקשר לאיכות התוצאות. אני בשום פנים ואופן לא יתחיל לחפש באופן קבוע ב-Scour (אפילו באנגלית) בשביל כסף.

    אני לא חושב שיש משתמשים שמחפשים ב-Scour שלא למטרות רווח.

     
  3. אנונימי |

    hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

     
  4. קידום אתרים |

    ג-א-ו-נ-י. האם גילית כבר כיצד יסייעו לך כרטיסי המתנה של סקור? אני מנסה להירשם אך נתקל בבעיה בגלל כתובת המייל שלי. אם אני מגלה לפניך מה פשר העניין לגבי הכרטיסים, אעדכן.

     

הוסף רשומת תגובה